Erzurum’da emekliler isyan etti
Emekli aylıklarına gelecek ay yapılacak zam öncesi Erzurum’da parkları dolduran yüzlerce emekli, yüksek kiralar, pahalı çay fiyatları ve prim gün sayısındaki adaletsizlikten dert yandı. Gıda, kira, ulaşım ve faturaların altından kalkamaz hale geldiklerini belirten emekliler, bir bardak çayın dahi lüks haline geldiğini, aylıklarının ev kirasına gittiğini anlattı. Bununla birlikte “Devlete zeval gelmesin” diyerek şükredenler de dikkati çekti. “YÜKSEK PRİM ÖDEDİM, AZ GÜN ALANLA AYNI MAAŞI ALIYORUM” Yıllarca BAĞ-KUR’a yüksek prim ödediğini belirten bir emekli, sistemdeki adaletsizliğe dikkati çekerek şunları söyledi: “8 bin 825 gün primle emekli oldum. Zamanında en yüksekten prim yatırdım. Şimdi 5 bin gün prim yatıranla aynı maaşı…